به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، مالک رحمتی امروز ضمن بازدید از مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی، شخصا به مدت یک ساعت شنونده مستقیم سوالات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بود و پاسخهای لازم را به آنها ارائه کرد.
در همین راستا با توجه به استقبال زائران و مجاوران از پاسخگویی مستقیم قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به سوالات آنها، دکتر رحمتی در روز پنجشنبه نیز مجددا با حضور در مرکز سامانه ۱۳۸، پاسخگوی آنها خواهد بود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همچنین در بازدید و گفتوگو با خادمیاران فعال در سامانه ۱۳۸، از تلاشهای آنها تقدیر کرد و پاسخگویی به سوالات زائران و مجاوران و کمک به حل مشکلات آنها را یکی از مهمترین عرصههای خدمت برشمرد.
لازم به ذکر است، روزانه بیش از ۵۰ نفر در سه شیفت و به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات زائران و مجاوران در حوزههای مختلف هستند.
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
کد خبر: 802755
همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا(ع)، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با حضور در مرکز جامع ارتباطات مردمی این آستان مقدس، به صورت مستقیم پاسخگوی مخاطبان سامانه ۱۳۸ شد.
نظر شما